جشنواره بهره‌وری

برچسب ها - جشنواره بهره‌وری
سرپرست معاونت تکنولوژی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:
‌می‌متالز - سرپرست معاونت تکنولوژی شرکت فولاد هرمزگان گفت: به منظور ایجاد فرهنگ بهره‌وری و نهادینه کردن این موضوع در میان کارکنان، جشنواره ارتقای بهره‌وری به مدت یک ماه در شرکت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۴۵۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۶

در شانزدهمین نشست کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران مطرح شد
‌می‌متالز - نشست شانزدهم کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران با بررسی مساله هوشمندسازی صنایع و معادن برگزار شد و نحوه ورود فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی به حوزه‌های صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ارائه جزئیاتی از برگزاری دو رویداد لندتک و کنگره موبایل ایران نیز در این نشست مطرح شد.
کد خبر: ۳۵۱۰۷۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳