میمتالز - «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری توسعه معادن و فلزات در گفتوگو با «اکوایران» با اشاره به اقدامات انجامشده در حوزه عناصر نادر خاکی، اظهار کرد: اقتصاد در شرایط امروز برای صنایع هایتک فضای جدیدی را ایجاد کرده است. کشورهایی که در بخش صنایع هایتک سرمایهگذاری کردهاند ارزش افزوده آنها قابل توجه است در نتیجه ما نیز باید یک تغییر مسیر حرفهای بدهیم که عناصر نادر خاکی یکی از شاخصترین سرمایهگذاریهای بینالمللی است که در دنیا شکل گرفته است. ما نیز به واسطه شرکت «تجلی توسعه معادن و فلزات» موفق به استحصال ۱۷ عنصر از عناصر نادر خاکی شدهایم.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۰۸