معاون وزیر بهداشت در مراسم بهرهبرداری از مرکز MRI شهربابک:
میمتالز - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نقشآفرینی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه سلامت، عملکرد این شرکت را نمونهای ارزشمند برای سایر صنایع کشور دانست.
کد خبر: ۳۹۰۶۱۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۰۲