میمتالز - نایب رئیس کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در بخش خصوصی، نیروی انسانی نخستین و مهمترین سرمایه هر بنگاه محسوب میشود و هیچ کارفرمای عاقلی تمایل ندارد نیرویی را که سالها برای آن زحمت کشیده، از دست بدهد؛ به همین دلیل تعدیل نیرو باید آخرین گزینهای باشد که بنگاهها به آن فکر میکنند.
کد خبر: ۳۹۶۷۳۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۱۸