رئیس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد ارفع به «میمتالز» گفت:
میمتالز - «علی نصیری» رئیس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد ارفع، عملکرد این شرکت را با رشد ۵۰ درصدی سودآوری و ۳۰ درصدی تولید نسبت به سال قبلی خودش (۱۴۰۳) تشریح کرد. وی با اشاره به عبور از سه جنگ در سال ۱۴۰۴، تأکید کرد که شرکت «ارفع» ۵۴ درصد سود برای سهامداران به ارمغان آورده است. وی از برنامه صادرات بالای ۳۰۰ هزار تنی در سال ۱۴۰۵ خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۴۰۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۶