بند پی در نشست خبری:
می متالز - استاندار تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: در روزهای اخیر شاهد انتشار بوی نامطبوع در تهران بودیم که بررسیها حکایت از افزایش ۳۳ درصدی دی اکسید گوگرد موجود در هوای تهران داشت در نتیجه بنا بر این شد که کارخانه سیمان تهران از مازوت استفاده نکند.
کد خبر: ۷۵۳۹۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۲