می متالز - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال گفت: فعلا قصد ورود به قطعه سوم آزادراه را نداریم چراکه در شرایط اقتصادی کنونی امری زمانبر و هزینه بر است.
کد خبر: ۷۶۵۸۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: