مدیرعامل شرکت مس:
می متالز - اردشیر سعدمحمدی در مراسم بهرهبرداری از بزرگراه خواجه - ورزقان از تازهترین وضعیت طرحهای توسعه مجتمع مس سونگون خبر داد. به گفته مدیرعامل شرکت مس کارخانه آهک اهر با سرمایهگذاری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال در خردادماه ۹۹ به بهرهبرداری میرسد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مدیر عامل شرکت مس در مراسم بهره برداری از بزرگراه خواجه - ورزقان:
می متالز - اردشیر سعد محمدی در مراسم بهرهبرداری از بزرگراه خواجه - ورزقان از آخرین وضعیت طرحهای توسعه مجتمع مس سونگون خبر داد. به گفته مدیر عامل شرکت مس کارخانه آهک اهر با سرمایه گذاری بالغ بر 1100 میلیارد ریال در خرداد ماه 99 به بهره برداری میرسد.
کد خبر: ۸۴۹۷۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۵