تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۰۰۰۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بعد از ۱۳ سال حضور رخ داد:

کناره گیری رئیس اداره نظارت بر بورس ها و دبیر کمیته سابق مبارزه با پولشویی

می متالز - رئیس اداره نظارت بر بورس ها و دبیر کمیته سابق مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از ۱۳ سال حضور از نهاد ناظر بازار خداحافظی کرد.
کناره گیری رئیس اداره نظارت بر بورس ها و دبیر کمیته سابق مبارزه با پولشویی

به گزارش می متالز، آخرین تحولات مدیریتی در سازمان بورس نشان می دهد بعد از استعفای سعید فلاح پور از عضویت در هیات مدیره و معاونت نهادهای مالی که توسط شورای عالی بورس تصمیم گیری خواهد شد، روح الله نجفی نیز از نهاد ناظر بازار سرمایه کناره گیری کرده است.

وی اواخر دوره محمدی اقدام به استعفا کرده بود اما به دلیل تغییر رییس سازمان بورس و حضور قالیباف اصل اخیرا" نهایی و موافقت شده است.

براساس این گزارش، نجفی دارای دکترای مدیریت مالی و از مدیران خوشنام بازار سرمایه با سابقه 13 سال فعالیت در سازمان بورس از جمله عضو هیات مدیره شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، رئیس هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی، دبیر کمیته تایید صلاحیت مدیران بورس ها، کارشناس ارشد اقتصادی سازمان کارگزاران بورس فلزات و کارشناس کمیسیون زیربنایی و تولید مجمع تشخیص مصحلت بود و طی سال های اخیر عهده دار اداره نظارت بر بورس ها و دبیر کمیته سابقه مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار (مرکز مبارزه با پولشویی فعلی سازمان بورس) بود.

از قرار معلوم، نجفی به یکی از شرکت های تامین سرمایه خواهد رفت.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده