به گزارش می متالز، شرکت کشتیرانی که به دلیل افزایش مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ داد و آماده بازگشایی نماد شد.
براین اساس، محمد مهدی نادری معاون مالی و سرمایه گذاری "حکشتی" درباره حجم فعالیت شرکت از شیوع ویروس کرونا (سه ماهه اول سال۲۰۲۰) نسبت به مدت مشابه قبل، مجموعه کالاهای بارگیری شده طی دوره ۹ ماهه منتهی به اسفند ۹۸، میانگین نرخ حمل دلاری کانتینر و فله در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، میانگین درصد نرخ سوخت در حال حاضر در مقایسه با سال گذشته، میزان مانده تسهیلات ارزی گروه در پایان سال ۹۸ و باز پرداخت طی ۱۰ ماهه سال گذشته، پیش بینی میزان حمل کانتینری و فله ای در سال جاری، برآورد از میزان سودآوری طی سال جاری، عدم در دستور کار بودن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت، نرخ حمل هر کانتینر ۲۰ فوت و هر تن کالای فله به دلار، انجام اقدامات اولیه برای عرضه اولیه سهام شرکت کشتیرانی والفجر و برنامه عرضه اولیه سهام سرمایه گذاری کشتیرانی، سهم حمل کانتینری و فله ای از سود تلفیقی، بهای تمام شده دارایی های ثابت شرکت، درآمد شرکت کشتیرانی جنوب خط، والفجر، خزر، خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم و خیبر در سال مالی منتهی به اسفند گذشته، تعداد شناورهای مگا سایز، برآورد از درآمد عملیاتی در سال مالی منتهی به خرداد ۹۹ توضیح داد.
متن کامل توضیحات اینجا قابل مشاهده است.