تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

اجرای واکنش سریع سازمان راهداری با هدف افزایش ایمنی راه‌ها

می متالز - ​معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارایه خدمات راهداری و رضایتمندی مردم، طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع آغاز شد.
اجرای واکنش سریع سازمان راهداری با هدف افزایش ایمنی راه‌ها

به گزارش می متالز، طرح واکنش سریع  تأکیدی با قید فوریت بر اجرای بخشی از وظایف ذاتی و مهم ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های سراسر کشور است. 

رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صبح امروز در این باره گفت: با توجه به حوزه فعالیت وسیع سازمان راهداری در کشور و نیازمندی مردم و رانندگان، این طرح در قالب 4 ماده شکل‌گرفته که مشکلات راه را  به‌سرعت شناسایی و طبق زمان‌بندی سریع مشکلات برطرف شود.

معاون سازمان راهداری افزود: به دلیل تماس‌های زیاد مردم مبنی بر وجود چاله‌ها و گودال‌ها در مسیر،  نخستین اقدام در این طرح، لکه‌گیری چاله‌ها در.ظرف در مدت ۱ ساعت درراه شریانی و در ظرف ۴ ساعت درراه فرعی و روستایی قرار داده‌ایم.

وی در خصوص موضوعات دیگر طرح گفت: تعمیر یا ایمن‌سازی تابلو‌ها، علائم و حفاظ‌های بازشده یا صدمه‌دیده خطرناک درراه‌های اصلی و شریانی از دیگر برنامه‌های این طرح است که نیروهای سازمان در اسرع وقت اعزام و این مشکلات را حل می‌کنند.

اکبری در خصوص موضوع سوم نیز گفت: سومین مورد این طرح پاک‌سازی سطح راه از مصالح، ریزش سنگ، اشیاء خارجی و.. که درراه‌های اصلی و شریانی قرارگرفته‌اند.

اکبری گفت: حضور مؤثر همکاران با تجهیزات و امکانات راهداری در محل حادثه در کلیه راه‌های کشور باید با قید فوریت اقدام نمایند.

معاون سازمان راهداری افزود: اگر مردم با یکی از این موارد مواجه شدند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاع دهند. 

وی افزود: این طرح شاید در مراحل ابتدایی با دقت و سرعت کمتری انجام شود اما در آینده در اسرع وقت و با تمام دقت انجام می‌شود. 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده