تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۱۰۰۳۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

می متالز - حمید عصار زادگان در پیامی روز جهانی کارگر را خطاب کارگران تبریک گفت. در این پیام آمده است :
پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش می متالز، بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی کارگران سخت کوشی که با همت و تلاش مضاعف در شکوفایی اقتصادی و صنعتی و سربلندی و اعتلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند تبریک عرض می کنم و درسالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده رسیدن به این هدف با همت و تلاش کارگران که بازوهای حرکت هر جامعه ای برای رشد و تعالی و شکوفایی است میسر خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است. اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن هفته کار و کارگر و روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدوارم در سال «جهش تولید»، با حرکت جهاد گونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی و شهرستان مبارکه باشیم.

حمید عصار زادگان

فرماندار شهرستان مبارکه

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد