تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۵
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۰۰۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مصداق عینی جهش تولید وزارت صمت است

می متالز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصداق عینی جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: باید تمام دستگاه‌ها برای رونق تولید و جهش تولید تلاش کنند.
مصداق عینی جهش تولید وزارت صمت است

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز پنج شنبه در آئین افتتاح خط تولید موتورهای ۳۵۵ و ۴۵۷ در مجموعه ایدم تبریز گفت: راه‌اندازی خط تولید موتور خودروهای سنگین و قطعات خودروهای سواری را در تبریز به فال نیک می‌گیریم.

وی گفت: باید از حضور رضا رحمانی، وزیر صمت در هیات دولت نهایت بهره را برای رونق صنعت استان برد. رهبر انقلاب خواهان رونق تولید و جهش تولید بودند و مصداق عینی آن وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

آل هاشم با تاکید بر اینکه توسعه راه‌های استان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه ضروری است، گفت: تدوین برنامه‌های عملی برای ارتقا جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: از شرکت‌های چرخشگر و ایدم به‌ خاطر رونق صنعت نهایت تشکر را داریم و امیدواریم منتخبان مجلس یازدهم پیگیر مسائل استان و حل مشکلات صنعت‌گران باشند.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: مردم در گام دوم انقلاب به مجلس جوان و انقلابی برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور امید دارند.

در این آئین، خط تولید موتور ۴۵۷ با آلایندگی euro4 و موتور ۳۵۵ با آلایندگی euro 5-eev با سیستم common rail که برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایدم ساخته شده است، به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

عناوین برگزیده