تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جوابیه شرکت سیمان نهاوند

می متالز - در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه با موضوع صنعت تولید بتن آماده اسدآباد با نبود سنگ و ماسه لنگ می‌زند مربوط به شماره 1726 مورخ 31/1/99 و همچنین درج در سایت آن نشریه مربوط به مورخ 30/1/99 با کدخبر 19839 جوابیه زیر به تفکیک موضوع در سه بند ارسال می‌گردد لذا مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی عینا متن کامل جوابیه به شرح ذیل در آن نشریه و پایگاه خبری (در همان صفحه، ستون، اندازه و نوع قلم و ترتیبی که اصل مطلب منتشر شده است) درج گردد.
جوابیه شرکت سیمان نهاوند

به گزارش می متالز، جوابیه زیر به تفکیک موضوع در سه بند ارسال می‌گردد:

  1.  متاسفانه در آغازین روزهای سال جهش تولید و درحالی‌که واحدهای تولیدی استان نیازمند حمایت و پشتیبانی بیش از پیش رسانه‌ها هستند مصاحبه‌ای در آن نشریه انتشار یافت که در آن مصاحبه شونده بدون ارائه هیچ سندی و صرفا با طرح یک ادعا کیفیت محصولات تولید شرکت سیمان نهاوند را زیرسوال می‌برد ادعایی که صرفا ناشی از نگاه مالی و سود وزیان شخصی بوده است طی استعلام صورت گرفته و براساس مستندات موجود در سایت اداره کل استاندارد استان بتن‌سازی مذکور فاقد پروانه استاندارد برای بتن‌های رده بالا بوده و به علت مشکلات با اداره استاندارد پرونده حقوقی دارد و صرفا با طرح یک ادعای واهی علاوه بر زیر سوال بردن تاییدیه‌های معتبر و مستند اداره کل استاندارد استان با تهیه سیمان خارج از استان همدان به رقابت ناسالم رقبا و کاهش نرخ فروش دامن زده‌است متاسفانه نشریه سپهرغرب نیز بدون بررسی ادعا و بدون توجه به تبعات منفی آن صرفا به نقل قول پرداخته است بدیهی است حق پیگیری حقوقی این سهل‌انگاری و رفتار غیر حرفه‌ای برای واحد حقوقی شرکت سیمان نهاوند محفوظ می‌باشد.
  2.  شرکت سیمان نهاوند دارای گواهی استاندارد ملی و گواهینامه‌های تایید کیفیت محصول از جمله ISO9001 و گواهینامه کیفیت محصول CE اروپا می‌باشد به‌نحوی‌که نمونه برداری مستمر از سیمان تولیدی کارخانه توسط اداره استاندارد انجام شده که پیرو نتایج موجود در سایت اداره استاندارد همه نمونه‌ها با الزامات استاندارد مطابقت داشته و حتی کیفیت سیمان نهاوند بسیار بالاتر از سطح تعیین شده در استاندارد بوده است. علاوه بر آن کارخانه سیمان نهاوند با دارا بودن آزمایشگاه بتن (امکانی که در بسیاری از کارخانه‌های سیمان وجود ندارد) به صورت روزانه پیگیر سوالات، شکایات و رفع نیازهای مشتریان محترم خود می‌باشد و آزمایشگاه مذکور به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی در خصوص چگونگی مصرف هر یک از محصولات و نیز دستیابی به کیفیت مطلوب بتن و براساس خواسته مشتری راه‌اندازی شده است.
  3. در پایان پایان یادآور می‌شود شرکت سیمان نهاوند همواره تلاش برای ارائه محصول با کیفیت و مورد رضایت مشتری را وظیفه ذاتی خود و تضمین فعالیت کارخانه دانسته و در کنار آن نیز با توجه به اهمیت برند خود در بازار لازم می‌داند در مقابل انتشار نقدهای مخرب، غیر منصفانه و غیر مستند احقاق حق نماید.
منبع: سپهر غرب
عناوین برگزیده