تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۱۶۰۴
کد خبر: ۱۰۰۵۸۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰میلیارد تومانی شرکت معدن مس در بردسکن

می متالز - شرکت کومه معدن پارس توانسته تا کنون بیش از ۱۲۰میلیارد تومان در منطقه دهان قلعه بردسکن سرمایه گذاری کند.
سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰میلیارد تومانی شرکت معدن مس در بردسکن

به گزارش می متالز، مدیر اجرایی معادن خراسان گفت: هم اکنون مجتمع مس نسیم دارای 5فاز کارخانه فلوتاسیون مس است که در راستای ایجاد اشتغال توانسته تا کنون 700نفر را در حوزه های مختلف بکارگیری کند.

مهندس هادی علیزاده با بیان اینکه تمامی دستگاه های این کارخانه تولید داخل است گفت: این شرکت بزرگترین و استانداردترین شرکت در زمینه بهره برداری از معادن مس در استان خراسان رضوی است.

وی عنوان کرد: این پروژه با ظرفیت اسمی تولید سالانه بیش از یازده  هزار تن کنسانتره مس توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی است و سرمایه گذاری انجام شده در مجتمع مس نسیم بالغ بر 120میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه شرکت کومه معدن پارس یکی از معین های اقتصادی در شهرستان بردسکن است گفت: شرکت کومه معدن پارس در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدامات بسیار ارزشمندی را در بحث آموزش و توزیع اقلام های بهداشتی و بسته های معیشتی بین اقشار آسیب پذیر ناشی از ویروس کرونا انجام داده است و اخیرا نیز مبلغ 200میلیون ریال برای خرید تجهیزات درمانی به بیمارستان ولی عصر بردسکن اهداء کرده است. 

وی همچنین گفت: یکی دیگر از برنامه های شرکت کومه معدن پارس راه اندازی کارخانه تولید طلا در منطقه کوهپایه بردسکن است که امیداست در سال جاری عملیات اکتشاف آن انجام و در سال1400 شاهد افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید طلا در منطقه باشیم.

عناوین برگزیده