تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۲
بازدید: ۴۹۸
کد خبر: ۱۰۰۵۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

مشکلات کارخانه ذوب آهن اردبیل در پی بازدید رییس کل دادگستری، بررسی شد

می متالز - رییس کل دادگستری استان اردبیل همزمان با روز کارگر در کارخانه ذوب آهن حضور یافت و به بررسی مشکلات این واحد تولیدی پرداخت.
مشکلات کارخانه ذوب آهن اردبیل در پی بازدید رییس کل دادگستری، بررسی شد

به گزارش می متالز، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، ناصر عتباتی به همراه دادستان، مدیرکل کار، رییس سازمان صمت، معاون امور اقتصادی استاندار استان اردبیل و جمعی از مسئولین از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این واحد تولیدی به دلیل پاره‌ای از مشکلات در سال‌های قبل راکد و از چرخه تولید خارج شده بود که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و طی جلسات متعدد بسیاری از مشکلات مرتفع و با ۱۵۰کارگر، در سال ۹۶ مجددا وارد چرخه تولید شد.

رییس کل دادگستری اردبیل افزود: پاره‌ای از مشکلات این واحد از قبیل مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، مطالبات کارگری در طول ماه‌های گذشته، مسائل ایمنی و بهداشتی و رفاهی و ... بود که طی جلسه‌ای با مدیران استانی در محل کارخانه به دفت بررسی و برای برخی از مشکلات از قبیل پرداخت حقوق معوق کارگران، تهیه ملزومات حفاظتی بهداشتی و مشکل آب شرب فی المجلس تصمیم گیری شد و برای بررسی و حل برخی از مشکلات که نیاز به بررسی بیشتری داشت طی هفته آتی در محل دادگستری کل استان اردبیل تصمیم گیری خواهد شد.

عتباتی در ادامه با اشاره به اینکه این واحد تولیدی یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی استان و منطقه است، افزود: سعی بر این است تا این کارخانه با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهد و مسلما فعالیت اینگونه واحد‌های تولیدی نقش موثری در رونق اشتغال و جهش تولید در استان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل همواره از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق بخشیدن به تولید، اشتغال، توسعه و پیشرفت در استان آن حمایت می‌کند.

عناوین برگزیده