تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۰۰۶۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امیرآبادی مطرح کرد:

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند / تحقق شعار جهش تولید با رفع مشکلات کارگران

می متالز - نماینده مردم قم در مجلس گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و با رفع مشکلات آنها در زمینه میزان حقوق، پرداخت بیمه و داشتن یک قرارداد اصولی می‌توان قدم‌های موثری برای تحقق شعار جهش تولید برداشت.
کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند / تحقق شعار جهش تولید با رفع مشکلات کارگران

به گزارش می متالز، احمد امیرآبادی فراهانی، ضمن گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و قطعا در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید می‌توانند، موثرترین افراد باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید براینکه میزان و کیفیت تولید در کشور به آرامش خاطر و دلبستگی آنها به کارشان وابسته است، اظهار کرد: کارگران باید از لحاظ معیشت و تامین مخارج زندگی خود حمایت شوند بنابراین کارفرمایان و دولت نسبت به پرداخت حقوق‌ این افراد توجه خاص داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: متاسفانه کارگران در برخی مراکز چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و از سوی دیگر از نظر بحث بیمه و قرارداد هم دچار مشکل هستند، بنابراین توجه ویژه به میزان حقوق، پرداخت بیمه و داشتن یک قرارداد اصولی از نیازهای اولیه کارگران است تا با آرامش و امنیت خاطر به بحث تولید بپردازند.

وی در ادامه افزود: کارفرمایان باید بدانند توجه آنها به کارگران و تامین مایحتاج آنها می‌تواند در بحث افزایش تولید و ارتقای سطح کیفیت کالاهای کارگاه‌ها و کارخانه‌های خودشان بسیار موثر باشد.

امیرآبادی‌فراهانی با اشاره به وجود برخی مشکلات برای کارفرمایان و کارآفرینان از لحاظ مادی و قانونی هم گفت: دولت باید با رفع مشکلات کارفرمایان حامی قشر کارگر باشد و مسلما با حل مشکلات آنها می‌توان در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید هم موفق شویم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد