تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
انصارالله:

حمله به مرکز گمرک البیضاء جنایت جنگی است

می متالز - رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی حمله بامداد امروز (شنبه) جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به مرکز گمرک "عفار" در البیضاء را جنایت جنگی خواند.
حمله به مرکز گمرک البیضاء جنایت جنگی است

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو شورای عالی سیاسی این کشور وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی نسبت به حمله بامداد امروز جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به مرکز گمرک "عفار" در البیضاء واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: جنگنده‌های متجاوز آمریکایی و سعودی تمدید (آتش‌بس) را با تشدید حملات متعدد از جمله حمله بامداد امروز به مرکز گمرک عفار در استان البیضاء اجرا می‌کنند.

وی افزود: حملات و قتل و عام برجسته‌ترین عنوان جنایی در طول سال‌های تجاوز علیه یمن هستند.

محمد علی الحوثی در ادامه تصریح کرد: هدف قرار دادن مواد غذایی و کالاها در مرکز گمرک عفار در چارچوب محاصره مضاعف مردم یمن انجام می‌شود و یک جنایت جنگی است.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پایان از کشورهای عضو ائتلاف سعودی خواست تا به جای تداوم حملات هوایی و نبردهای زمینی علیه یمن، به طور جدی برای مقابله با کرونا تلاش کنند.

اداره گمرک صنعا وابسته به جنبش انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی بامداد امروز مرکز گمرک عفار در استان البیضاء را هدف قرار دادند که شماری کشته و مجروح برجای گذاشت، در این حمله همچنین چند خودروی حمل بار به آتش کشیده شدند.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده