تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۴۱۶
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر نماینده مجلس از مدیر عامل فولاد خراسان

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با اعطای لوح تقدیر به کسری غفوری، مدیرعامل فولاد خراسان از تلاش‌های هدفمند و اثرگذار این مجتمع در وضعیت کنونی و تحریم‌های اقتصادی کشور تقدیر کرد.
تقدیر نماینده مجلس از مدیر عامل فولاد خراسان

به گزارش می متالز، در متن تقدیر نامه خانم هاجر چنارانی، نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرعامل فولاد خراسان آمده است: در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیت‌ها در بزرگترین بنگاه صنعتی شرق کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت ارشد هوشمندانه و تلاش فراگیر تک‌تک کارکنان و مدیران این شرکت است.

در این لوح تقدیر با اشاره به اهتمام به تلاش‌های مدیر عامل در راستای تحقق چشم‌اندازهای مجتمع، حمایت‌های بی‌دریغ از کارکنان و رشد مثبت تراز تجاری این صنعت در وضعیت بحرانی تحریم‌های اقتصادی کشور قدردانی شد.
گفتنی است، فولاد خراسان با کسب رکوردهای متعدد در حوزه‌های تولید، تامین، فروش، صادرات، ارتقای انگیزه و توجه ویژه به توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و همچنین به عنوان معین اقتصادی منطقه یکی از بنگاه‌های موفق اقتصادی محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد