تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر نماینده مجلس از مدیر عامل فولاد خراسان

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با اعطای لوح تقدیر به کسری غفوری، مدیرعامل فولاد خراسان از تلاش‌های هدفمند و اثرگذار این مجتمع در وضعیت کنونی و تحریم‌های اقتصادی کشور تقدیر کرد.
تقدیر نماینده مجلس از مدیر عامل فولاد خراسان

به گزارش می متالز، در متن تقدیر نامه خانم هاجر چنارانی، نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرعامل فولاد خراسان آمده است: در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیت‌ها در بزرگترین بنگاه صنعتی شرق کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت ارشد هوشمندانه و تلاش فراگیر تک‌تک کارکنان و مدیران این شرکت است.

در این لوح تقدیر با اشاره به اهتمام به تلاش‌های مدیر عامل در راستای تحقق چشم‌اندازهای مجتمع، حمایت‌های بی‌دریغ از کارکنان و رشد مثبت تراز تجاری این صنعت در وضعیت بحرانی تحریم‌های اقتصادی کشور قدردانی شد.
گفتنی است، فولاد خراسان با کسب رکوردهای متعدد در حوزه‌های تولید، تامین، فروش، صادرات، ارتقای انگیزه و توجه ویژه به توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و همچنین به عنوان معین اقتصادی منطقه یکی از بنگاه‌های موفق اقتصادی محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده