به گزارش می متالز، شرکت بیمه رازی درخصوص اخبار منتشره در فضای مجازی شفاف سازی کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ مهمترین تاثیر حاصل از ویروس کرونا بر روی وصول مطالبات شرکت بوده و شرکت در راستای تکریم بیمه گذاران و نمایندگان خود تسهیلات ویژهای جهت پرداخت اقساطی مبالغ مربوط به بیمه نامهها فراهم کرده و به همین دلیل مبلغ مطالبات معوق شرکت ۲۰ درصد افزایش یافته است.
همچنین، شرکت در طول ماههای اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۱۳۹۹ از طریق ایجاد تمهیدات لازم در خصوص اقدامات متنوع از جمله توسعه کسب و کارهای دیجیتال توانست بر محدودیتهای حاصل از کرونا غلبه کند و در نتیجه مبلغ فروش ۲ ماهه شرکت (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹) نسبت به دوره مشابه قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.
گفتنی است، میزان خسارت پرداختی دو ماهه شرکت (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹) نسبت به دوره مشابه قبل ۲۵ درصد کاهش یافته است.