تاریخ: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۰۱۳۵۶

توقف سفر با قطار در زنجان تا ۱۹ فروردین

می متالز - مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از شرکت راه آهن، توقف حرکت قطارهای مسافری از مبداء زنجان تا ۱۹ فروردین‌ماه ادامه دارد و تمدید آن منوط به دستورهای آتی خواهد بود.
توقف سفر با قطار در زنجان تا ۱۹ فروردین

به گزارش می متالز، امیر ارجمند روز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط به دلیل گسترش بیماری کرونا و در جهت حفظ امنیت و آرامش مسافران در استان، کلیه قطارهای مسافربری زنجان متوقف شده اند و هیچ جابه‌جایی برای انتقال مسافران و گردشگران انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: اجرای تورهای گردشگری در این استان توسط حمل و نقل ریلی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های برتر صنعت گردشگری زنجان است که  بعد از اتمام شیوع بیماری کرونا با جدیت بیشتر آن را  پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان همچنین از مسدود شدن مسیرهای منتهی به اماکن تاریخی، گردشگری و طبیعی شهرستان ماهنشان از امروز برای روز طبیعت خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان ماهنشان، از امروز تا ۱۳ فروردین کلیه مسیرهای منتهی به جاذبه های تاریخی و طبیعی با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان ماهنشان مسدود شد.

گفتنی است پیش از این نیز با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان زنجان و اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین جاری محورهای زنجان-تهم- چورزق و زنجان-طارم  مسدود اعلام شده است. 

منبع: ایرنا
عناوین برگزیده