مهدی شکری زاده، مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان با تایید این خبر گفت: با توجه به جایگاه صادرات و اهمیت ویژه بازارهای صادراتی، پیشرفتهای قابل توجهی در ماههای گذشته بدست آمده است به طوری که در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری ثبت سفارشات صادراتی شرکت فولاد هرمزگان به میزان ۸۶۵ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه معادل ۵۷۳ درصد رشد داشته است.
وی اهم موفقیت های ماه های گذشته را کسب سهم بازار در منطقه آمریکا جنوبی، افزایش سهم بازار در منطقه آسیای جنوب شرقی، تشکیل کمیته تحقیقات بازار و قیمتگذاری محصولات صادراتی به منظور کانون تصمیمگیری ها و تسریع کلیه عملیات، تمرکز روی فروش محصولات انباری و کاهش حداکثری موجودیهای شرکت، تأمین حداکثری نیاز صنایع استراتژیک نوردی در داخل کشور، تدوین و بازنگری کلیه فرآیندها و بهبود مستمر عملیات فروش، جمعآوری بانک اطلاعاتی مشتریان و رقبا، ارائه گزارشهای تحلیلی و نظرسنجی از مشتریان بهعنوان بخشی از دستاوردهای واحد فروش و بازاریابی در راستای افزایش درآمد شرکت فولاد هرمزگان در سال جاری یاد نمود.
شکری زاده با تأکید بر اینکه واحد فروش و بازاریابی هر سازمانی یکی از استراتژی ترین واحدهای آن مجموعه شناخته میشود که ماحصل تلاشهای کل سازمان را به ثمر رسانده و درآمدزایی را برای آن مجموعه به ارمغان میآورد، خاطرنشان کرد: واحد فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و باهماهنگی و راهبری مدیریت عالی شرکت این امر محقق شده است .
وی ضمن قدردانی از تلاش کلیه واحدهای ستادی و تولیدی، اظهارکرد: مجموعه تلاشهای بیوقفه کارکنان واحد فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در به ثمر رساندن تحقق اهداف کمی و کیفی فروش، فصل تازه ای از بهبود فعالیتها ایجاد نموده که باعث افزایش مهارت، مشارکت گروهی و استفاده مؤثر از بهکارگیری اطلاعات در زمینه مدیریت بازار را گشوده است.