تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۰۲۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
خوزستان، استان معین در زمینه فولاد

سومین جلسه میز تخصصی توسعه صادرات فولاد خوزستان برگزار شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با تأکید برضرورت استمرار برگزاری جلسات میز تخصصی صادرات فولاد، گفت: تاکیدات مسؤلان کشوری همواره بر مسأله تولید و صادرات است و پیشنهادات این میز تخصصی باید جمع‌آوری و بررسی تا موانع موجود در پیش روی صادرات و تولید مرتفع شود.
سومین جلسه میز تخصصی توسعه صادرات فولاد خوزستان برگزار شد

به گزارش می متالز،سید نوراله حسن زاده در سومین جلسه تخصصی میز صادراتی فولاد خوزستان بیان کرد: استان خوزستان از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان استان معین در زمینه سه موضوع تخصصی فولاد، خرما و ماهیان گرمابی معرفی شده است که به صورت جداگانه میزهای تخصصی این سه موضوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر استان با توجه به پتانسیل‌ها و شرایط موجود به عنوان معین میزهای تخصصی صادراتی انتخاب شده است، افزود: در استان خوزستان با توجه به پتانسیل‌های که در این سه بخش وجود دارد میزهای تخصصی با حضور متولیان و متخصصان این بخش‌ها، واحدهای تولیدی و صادرات‌گرا و دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با موضوع صادرات از جمله گمرک، امور مالیاتی، استانداری، حمل و نقل و بنادر و کشتیرانی برگزار می شود.

حسن زاده در ادامه بر استمرار برگزاری جلسات تخصصی صادرات فولاد تأکید و تصریح کرد: اصرار و تاکیدات مسؤولین کشوری همواره بر مسأله تولید و صادرات است که می‌طلبد پیشنهادات دراین میزهای تخصصی جمع آوری و مسایل و مشکلات بررسی تا موانع موجود در پیش روی صادرات و تولید مرتفع شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با تأکید بر اینکه حمایت از تولید در سالی که به نام تولید و اشتغال نام گذاری شده جایگاه ویژه ای دارد، گفت: مشکلات اخیر که نشات گرفته از مشکلات گرانی وبیکاری است باید با همت و تلاش بیشتر رصد شود، چرا که مشکلات معیشتی مردم با حرف بر طرف نمی شود و باید عملاً به این قضایا ورود پیدا کرد.

حسن زاده در پایان بیان کرد: امیدواریم با پیشنهاداتی که در این کارگروه های تخصصی جمع آوری و پس از آن در کارگروه تخصصی ملی مطرح می شود مشکلات اساسی استان در زمینه صادرات برطرف شود.

گفتنی است که سومین جلسه تخصصی میز صادراتی فولاد خوزستان با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و جمعی از فعالین و متخصصین این بخش در محل سالن جلسات سازمان صنعت معدن و تجارت این استان برگزار شد.

عناوین برگزیده