تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲
سرویس خبر : محیط زیست
به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان

۳۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان کوهبنان توزیع شد

می متالز - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در سطح شهرستان کوهبنان خبر داد.
۳۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان کوهبنان توزیع شد

به گزارش می متالز به نقل از کوهبنان امید، اولین مرحله توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه در کوهبنان با حضور رئیس و اعضای قرار گاه مومنانه امام حسن مجتبی (ع) کوهبنان آغاز شد.
در حاشیه این مراسم روح الله ابراهیمی گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا ضمن تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کوهبنان زمینه برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده در شهرستان آغاز شد.
وی تاکید کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از سنت های بسیار پسندیده و ارزشمند در دین مبین اسلام است در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: در حالی که بیماری کرونا بر کشور سایه انداخته و بر فعالیت های مختلف اثر گذار است کمک های مومنانه کشور را به جنب و جوش انداخت لذا در این روزها در لبیک به پیام ولی امر مسلمین جهان در سراسر کشور شاهد همراهی خوب خیرین و مردم ایران اسلامی هستیم.
وی خاطر نشان کرد: تعداد بسته های توزیع شده از نظر مالی اصلا اهمیتی ندارند در حقیقت مهم خیزش فرهنگ و سیره‌ ی انفاق و همدلی است که بین مردم راه افتاده است.
ابراهیمی ابراز داشت: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کوهبنان تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
وی تصریح نمود: هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ همدلی، همراهی، همکاری، نوع دوستی، ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی انسانیت و نوع دوستی در ایران اسلامی به بارزترین مرحله خود رسید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسوولین، خیرین، پایگاه‌های مقاومت و هیات‌های مذهبی بتوانیم سبد کالای معیشتی بیشتری را تهیه و در ایام ولادت باسعادت کریم اهلبیت و شب های قدر توزیع کنیم.

عناوین برگزیده