تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین:

برای دستیابی به اهداف صادراتی سال 1399 راهکارهای جدید در دستور کار فولاد اکسین قرار گیرد

می متالز - اولین جلسه کمیته راهبری عملکردی شرکت به منظور بررسی عملکرد حوزه های مختلف تولید، مالی، بازرگانی و ... هفته جاری برگزار گردید در این جلسه واحدهای تولید، فروش، خرید، حقوقی، HSE، نت و ... گزارشی از عملکرد خود در فروردین 98 ارائه نمودند و مهمترین اقدامات صورت گرفته بررسی شد.
برای دستیابی به اهداف صادراتی سال 1399  راهکارهای جدید در دستور کار فولاد اکسین قرار گیرد

به گزارش می متالز، مهندس ابراهیمی با تاکید مجدد در زمینه اقدامات بعمل آمده در کنترل شیوع کرونا در شرکت از کمبته پیشگری از شیوع ویروس کرونا خواست کلیه تمهیدات صورت گرفته تا کنون با جدیت بیشتری صورت پذیرد. مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال به نام جهش تولید، اجرایی شدن عملیات توسعه و راه اندازی فولاد سازی را اقدام کلیدی و اصلی شرکت برای دستیابی به اهداف این شعار عنوان کرد.
ابراهیمی همچنین در مورد استمرار صادرات گفت: "علی رغم بسته شدن مسیرهای صادراتی به دلیل کرونا و تحریم ها از واحد فروش انتظار داریم بر توسعه بازار های جدید صادراتی و راهکارهایی برای جایگزین کردن مسیر های جدید اقدام کنند تا از هدف های صادراتی در سال 1399 عقب نمانیم."
ابراهیمی استفاده از نخبگان در حوزه تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت کاری در سال گذشته عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این همکاری ها تداوم یابد.
لازم به ذکر در ابتدای این جلسه ابراهیمی به تعدادی از مدیران که از ماسک استفاده نمی کردند تذکر داد و بر رعایت حفظ فاصله فیزیکی و ضرورت نکات بهداشتی در جلسات شرکت تاکید نمود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده