تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۰۳۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پس از حدود ۴ ماه؛

دومین سرپرست سازمان صمت استان مرکزی منصوب شد

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی منصوب شد. بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان صمت استان مرکزی، در آئین معارفه سرپرست جدید این سازمان که با حضور مدیر مدیر دفتر امور استان های وزارت صمت و مسئولین استان و جمعی از مدیران تشکل های استان برگزار شد " سعید جعفری کرهرودی " به عنوان سرپرست جدید سازمان معرفی شد.
دومین سرپرست سازمان صمت استان مرکزی منصوب شد

به گزارش می متالز، جعفری کرهرودی در این آیین با بیان اینکه استان مرکزی استانی تخصصی در حوزه تولید و صنعت است و با اشاره به سال جهش تولید افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده و در حال حاضر با توجه به پیش آمدن موضوعاتی مربوط به شیوع بیماری کرونا و تحریم می بایست جهش تولید را در تخصصی کردن فعالیت ها و بالا بردن ارزش افزوده ایجاد کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در ادامه بیان کرد: با توجه به موضوعات بازدارنده اگر نتوانستیم زیر ساختی را اضافه کنیم بهره وری را در زیر ساخت هایمان بالا برده و در اصل تولید ارزش افزوده کرده و سهم خود را در تولید ناخالص ملی کشور افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سعی ما تخصصی کردن تولید و سرمایه گذاری فعالیت ها در راستای توسعه پایدار، اشتغال و کارآفرینی مثمر ثمر است و با تمامی تشکل ها هماهنگی های لازم را در جهت پیشبرد امور و دستیابی به این اهداف خواهیم داشت و دیدگاهمان قطعا همکاری و روابط دوجانبه با تشکل های بخش خصوصی است.

دراین آیین نمایندگان تشکل های بخش خصوصی ضمن بیان دیدگاه های خود جهت پیشبرد امور و گام نهادن در راه جهش تولید قول مساعدت و همکاری های لازم را دادند.

گفتنی است، جعفری کرهرودی دومین سرپرست سازمان صمت استان مرکزی در چند ماه اخیر است.

جواد حسنی سرپرست قبلی این سازمان بهمن ماه سال ۹۸ منصوب شده بود.

عناوین برگزیده