تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۱۰۳۳۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد

به گزارش می متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، با حضور ۷۸/۹۴ درصد از سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی و نماینده حسابرسی و بازرس قانونی شرکت روز بیست و سوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیر عامل ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات از هیات رئیسه دعوت کرد تا در جایگاه حاضر شوند و سپس هیات رئیسه مجمع به ریاست محمدرضا درخشنده نماینده شرکت صدرتامین، ناظر اول عباس حسنی کبوترخانی نماینده شرکت مس شهید باهنر، ناظر دوم هوشنگ فرجی نماینده شرکت هامون شمال، مدیر‌عامل، علی رستمی دبیر مجمع و علی اسلامی نماینده مؤسسه حسابرسی تشکیل شد.

بنابراین گزارش، در مجمع این شرکت معدنی، علی رستمی مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیات‌مدیره پرداخت و از فروش خالص ۲/۹۰۳/۷۲۶ میلیون ریالی شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۸خبر داد.

وی همچنین در اظهارات خود از آغاز عملیات اجرایی پروژه طرح توسعه نمک همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روند پیشرفت پروژه سولفات پتاسیم و کراید کلسیم خبر داد و گفت: توانستیم به یاری خدا پروژه سولفات پتاسیم و کراید کلسیم را بومی سازی کنیم و تجهیزات آن را در کارخانه های خودمان و دیگر کارخانه های کشور عزیزمان بسازیم.

در ادامه این جلسه علی رستمی  مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران ، گزارشی اجمالی از عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را ارائه و افزود: رشد ۵۷ درصدی فروش سولفات سدیم در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ ، رشد ۴۷ درصدی فروش نمک تصفیه شده در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ ، که در نهایت رشد ۵۶ درصدی مجموع فروش شرکت را در سال گذشته نسبت به سال ۹۷رقم زده است.

وی افزود شرکت معدنی املاح ایران در سال گذشته سود عملیاتی با رشد ۷۲ درصدی به ۱/۸۵۸/۲۹۵ میلیون ریال رسیده است. سود خالص شرکت نیز ۸۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

صادرات شرکت نیز در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ در مجموع ۸۳ درصد رشد داشته است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده