تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۰۳۴۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحدهای تولیدی نمونه فارس، معرفی می‌شوند

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، با اشاره به برنامه این سازمان برای انتخاب واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و همچنین پیشکسوت نمونه در سال ۹۸، از این واحدها خواست تا ۱۵ خرداد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط اقدام کنند.
واحدهای تولیدی نمونه فارس، معرفی می‌شوند

به گزارش می متالز، عبدالحمید اخلاصی، شنبه اظهار داشت: براساس اعلام کمیته برگزاری روز صنعت و معدن، تمام واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد برگزاری روز صنعت و معدن به آدرس imday.ir  نسبت به تکمیل فرمی که برای این کار در نظر گرفته شده اقدام کنند.

وی ادامه داد: این سازمان برای شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان بر اساس عملکرد سال ۹۸ به عنوان صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه صنعت و معدن، با فراخوان از بنگاه‌های صنعتی و معدنی بر اساس برای ثبت نام دعوت کرده است.

او اضافه کرد: واحدهای صنعتی نمونه در ۲ سطح نمونه استانی و کشوری در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن (دهم تیرماه) معرفی خواهند شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این روز از فعالان نمونه صنعت، معدن و پیشکسوتان این حوزه‌ها در استان فارس تجلیل خواهد شد.

دهم تیرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روزصنعت و معدن نامگذاری شده است.

عناوین برگزیده