تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۰۳۵۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روایت دو شرکت از علل افزایش قیمت و سرمایه گذاری در بورس، تجدید ارزیابی و...

می متالز - دو شرکت بورسی و فرابورسی درباره علل افزایش قیمت سهم، رشد سرمایه گذاری در بازار سهام، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و ... توضیح دادند و آماده بازگشایی نماد شدند.
روایت دو شرکت از علل افزایش قیمت و سرمایه گذاری در بورس، تجدید ارزیابی و...

به گزارش می متالز، دو شرکت مس باهنر و آتیه داده پرداز که که از دو روز پیش به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند با پاسخ به سوالات و توضیحات، آماده بازگشایی نماد شدند.

براین اساس، مجید ضیایی مدیرعامل "فباهنر" اعلام کرد: نوسان قیمت ایجاد شده ناشی از عرضه و تقاضای موجود در بازار، وضعیت شاخص و نزدیک شدن و زمان برگزاری مجمع سالانه است. وضعیت فعلی شرکت به لحاظ تولید، فروش و سودآوری طبق بودجه مصوب و برنامه اجرایی سال ۹۹ است. مجمع سالانه طبق برنامه زمانبندی در تاریخ مقرر برگزار می شود. صورت های مالی منتهی به اسفند ۹۸ و گزارش تفسیری مدیریت حسابرسی شده تا ۲۴ ساعت آینده افشا می‌شود.

همچنین امیر جلیلوند مدیرعامل "آپرداز" درخصوص استفاده از فرصت شیوع کرونا بر توسعه کسب و کارهای اینترنتی، نقش طرح اینترنتی چابک در میزان درآمد، همه اقدامات پروژه ها در ایجاد تنوع در سرفصل درآمدهای عملیاتی، آخرین وضعیت فعالیت های مرتبط با باشگاه پرسپولیس، نقش درآمد زایی اخذ مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی، افزایش قابل توجه سرمایه گذاری در بازار سرمایه، بررسی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سایر روش ها در هیات مدیره، توسعه همکاری با سازمان بورس، اثر افزایش خریدهای اینترنتی در درامد سامانه های فروش آنلاین، نوع قرارداد با اپراتورهای همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت جهت دریافت پنل ارسال پیامک توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده