تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۰۳۷۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد:

تشکیل ۱۱۲۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۰۹ میلیارد ریال در آذربایجان غربی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل یک‌هزار و ۱۲۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۰۹ میلیارد ریال از ابتدای سال در استان خبر داد.
تشکیل ۱۱۲۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۰۹ میلیارد ریال در آذربایجان غربی

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی ظهر پنج شنبه در جمع مدیران صنایع آذربایجان غربی در سالن جلسات سازمان صمت استان، گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اردیبهشت، ۴۶۲ فقره گزارش مردمی از طریق سامانه شبانه روزی ستاد خبری سازمان دریافت شده که از این تعداد، ۱۹۰ مورد تخلف و ۱۸۲ مورد غیرتخلف شناسایی شده است.

وی همچنین از انجام روند بررسی ۹۰ مورد دیگر خبر داد و گفت: در طی این مدت، ۲۳ هزار و ۳۹۴ مورد بازرسی از واحد های صنفی، غیر صنفی، تولیدی و حوزه سلامت انجام شده است.

بابایی در خصوص پرونده های تخلف تشکیل شده طی این مدت نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اردیبهشت ماه، هزار و ۱۲۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش نزدیک به ۲۰۹ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی همچنین از انجام نظارت های لازم برای تولید و عرضه اقلام بهداشتی از آغاز شیوع کرونا تا ۲۳ اردیبهشت ماه گفت: در طول این مدت، دو هزار و ۶۶۵ مورد بازرسی انجام و ۱۴۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

وی همچنین از تشکیل یک فقره پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات ارزی به ارزش بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال در استان و ارجاع آن به مراجع قانونی خبر داد. 

منبع: بازار
عناوین برگزیده