تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۰۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اشتغالزایی برای 62 هزار زنجانی از محل صدور جواز تأسیس

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به صدور 2 هزار و 217 فقره جواز تأسیس در استان گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 340 هزار میلیارد ریال بوده و اشتغالزایی آنها نیز 62 هزار نفر است.
اشتغالزایی برای 62 هزار زنجانی از محل صدور جواز تأسیس

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری امروز  در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان صمت فراهم ساختن زمینه فعالیت واحدهای صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد 35 درصدی صدور جواز تاسیس در استان خبر داد و گفت: سال قبل یک هزار و 32 فقره جواز تأسیس در استان صادر شد.
وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 83 هزار میلیارد ریال بوده است، افزود: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها نیز 17 هزار و 664 نفر بوده است.

فغفوری با بیان اینکه بیشترین مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی است، گفت: همچنین ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی نیز از دیگر مجوزهای صادر شده در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: طبق برآورد انجام شده استان زنجان در زمینه صدور جواز تاسیس رتبه نهم را در کشور  دارد.

وی با اشاره به صدور 2 هزار و 217 فقره جواز تأسیس در استان گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 340 هزار میلیارد ریال بوده و اشتغالزایی آنها نیز 62 هزار نفر است.

عناوین برگزیده