تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۰۳۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره‌برداری از ۱۵۵ طرح صنعتی در اردبیل

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۱۵۵ طرح صنعتی در سال جهش تولید با هدف اشتغال‌زایی به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از ۱۵۵ طرح صنعتی در اردبیل

به گزارش می متالز، رامین صادقی افزود: برای اجرای این طرح‌ها با اشتغالزایی ۶ هزار نفر ۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حفظ سرمایه‌های موجود در بخش صنعت و حفظ اشتغال گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات موجود و فعال کردن ظرفیت‌های بخش صنعت استفاده می‌کنیم.

او اظهارداشت: در سال جهش تولید یکی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی جدید بوده و در این زمینه این سازمان تمام تلاش خود را در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می‌دهد.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از تولید و رونق واحدهای صنعتی انجام شد و این اقدام زمینه اجرای برنامه‌های مناسب در سال جهش اقتصادی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته  ۵۷ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت، اظهارداشت: این واحدها با مشکلات مدیریتی، حقوقی و بانکی روبرو بودند و با رفع مشکل دوباره فعال شدند.

صادقی گفت: هم‌اکنون تعدادی از واحدهای تولیدی استان بر اساس ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند اما تعدادی نیز به ظرفیت‌های واقعی نزدیک شده و در تلاش هستند تا با افزایش تولید و ایجاد اشتغال در بازار حضور یابند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تمرکز در استان بر این است تا صاحبان سرمایه مورد حمایت و تشویق قرار گرفته و به ظرفیت واقعی تولید برسند.

او گفت: با تعیین هدف شاخص‌های بخش صنعت و معدن حرکت خود را در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال ادامه خواهیم داد.

عناوین برگزیده