تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۰۳۹۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم:

مواهب معادن برای مردم اردکان هنوز محسوس نیست

می متالز - دشتی گفت: مواهب معادن و درآمدهای آن برای مردم اردکان در حال حاضر محسوس نیست.
مواهب معادن برای مردم اردکان هنوز محسوس نیست

به گزارش می متالز، نشست هم اندیشی منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس یازدهم با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان این نهاد در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» در این جلسه با تشکر و قدردانی از اقدامات علمی و عملی صورت گرفته بر ضرورت همفکری و همدلی برای ترسیم نقشه راه سرمایه گذاری در استان یزد تاکید کرد.

وی با اشاره به بهره برداری معادن بزرگ در سطح استان یزد به ویژه شهرستان اردکان، گفت: مواهب معادن و درآمدهای آن برای مردم اردکان در حال حاضر محسوس نیست.

منتخب مردم اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عدم وجود حساب ها و مراودات بانکی برخی از معادن در بانک های شهرستان و استان گلایه کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی ادامه داد: از تمام توان و تجربه خود در زمینه حقوقی و قضایی و با همکاری، تجربه و تخصص اداره کل امور اقتصادی و دارایی برای احقاق حقوق مردم استان یزد استفاده خواهم کرد.

دشتی اردکانی ضمن اشاره به هیات مقررات زدایی؛ تشکیل و فعالیت این هیات را فرصتی مناسب برای رفع مشکلات و مسائل در حوزه سرمایه گذاری دانست و برای همکاری و کمک به این هیات در استان یزد اعلام آمادگی کرد.

وی بر لزوم ارتباط تنگاتنگ نمایندگان مجلس با بدنه کارشناسی استان برای تدوین قوانین اجرایی تاکید کرد.

همچنین مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این برنامه گزارشی تفصیلی از وضعیت سرمایه گذاری و فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و با طرح برخی مشکلات قانونی پیش روی سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی؛ برپایی نشست فصلی این اداره کل با مجمع نمایندگان استان یزد را خواستار شد.

علی نمازی گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از بدنه کارشناسی قوی و ظرفیت تخصصی فنی و جوان بهره مند است که می تواند به عنوان بازوی مشورتی به نمایندگان استان در بهارستان کمک شایانی کند.

عناوین برگزیده