تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۰۴۴۵۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

درخواست فیات برای کمک دولتی

می متالز - گروه خودروسازی فیات - کرایسلر برای دریافت مجدد خط اعتباری ۳/ ۶ میلیارد یورویی با دولت ایتالیا وارد مذاکره شد.
درخواست فیات برای کمک دولتی

به گزارش می متالز، فیات - کرایسلر و پژو-سیتروئن که در تلاش هستند پس از ادغام، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را شکل دهند، پرداخت سود سهام به سهامدارانشان را متوقف کرده‌اند. این کار به هر دو خودروساز کمک می‌کند تا در بحران ویروس کرونا هزینه‌هایشان را مدیریت کنند. اما به نظر می‌رسد که فیات-کرایسلر در نظر دارد به کمک پشتیبانی‌های دولتی بهبود وضعیتش را تسریع بخشد. در مدت شیوع ویروس کرونا تقریبا همه خودروسازان با ضررهای هنگفتی مواجه شدند و فروش آنها به شدت افت کرد. تنها در یک مورد شماره‌گذاری خودرو طی مدت یک ماه آوریل ۹۷ درصد کاهش یافت. شاید مهم‌ترین دلیل تمایل فیات-کرایسلر برای ادغام با پژو-سیتروئن تحکیم جایگاهش در اروپا باشد که طی چند سال اخیر با افت فروش دست‌ و پنجه نرم کرده است. حالا باید دید که دولت ایتالیا تا چه میزان با اعطای این خط اعتباری به فیات موافقت می‌کند.

عناوین برگزیده
رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است
بررسی معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها و «سقوط» سرمایه‏‏‏‌گذاری واقعی ساختمانی

رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است