به گزارش می متالز، رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، گفت: در تولید محتوا، مخاطب شناسی بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر رسانه و روابط عمومی مخاطب شناسی صحیحی نداشته باشند، به تبع آن نمیتوانند تولید محتوای متناسبی انجام دهند، به عنوان مثال در محتوای تولید شده در صنعت فولاد دایره ی دربرگیری همواره تمام مردم هرمزگان نیست و من علاوه بر مردم عادی مخاطبانی را در فضای تخصصی خود دارم، پس در این شرایط لزوم پای کار آمدن رسانه تخصصی و خبرنگار متخصص برجسته می شود.
صفریان در ادامه افزود: برای تکمیل این حلقه ی مفقوده بارها اعلام آمادگی کرده ایم تا کارگاه های تخصصی را برای خبرنگاران استانی برگزار کنیم اما تا به امروز یک نفر هم در این حوزه اعلام آمادگی نکرده است.
مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، عنوان کرد: دوری رسانه های هرمزگان از فضای تخصصی باعث شده است تا آن ها نتوانند به صورت صحیح نیاز رسانه ای ما را بر طرف کنند و ما نیز کمتر شاهد اخبار متناسب با شناخت مخاطب تخصصی این حوزه باشیم.
وی افزود: در ضمن در حوزه روابط عمومی نیز باید تعداد اخبار کنشی افزایش یابد تا پیش از وقوع اتفاقات افکار عمومی در جهت مورد نظر راهبری شود.