تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳
سرویس خبر : انرژی
زنگنه:

مرحوم کاظم‌پور خدمتگزاری راستین و بی‌ادعا برای ملت ایران بود

می متالز - بیژن زنگنه، وزیر نفت در مراسم بزرگداشت شادروان حسین کاظم‌پوراردبیلی، نماینده ایران در هیئت عامل اوپک ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و ملت ایران برای از دست دادن فرزند رشید و دلسوزتاکید کرد: غم از دست دادن مرحوم حسین کاظم‌پوراردبیلی را به مقام معظم رهبری تسلیت میگویم چرا که جمهوری اسلامی ایران یک خدمت گذار واقعی خود را از دست داد.
مرحوم کاظم‌پور خدمتگزاری راستین و بی‌ادعا برای ملت ایران بود

به گزارش می متالز، بیژن زنگنه امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت مرحوم حسین کاظم‌پوراردبیلی که در محل وزارت نفت برگزار شد، گفت: ٢٣ سال همکاری نزیک با مرحوم حسین کاظم‌پور، مرا در موقعیتی قرار می‌دهد که می‌توانم شهادت بدهم که او، انسانی متدین، فرهیخته، متواضع، بسیار شرافتمند و خدمتگزاری راستین و بی‌ادعا برای ملت ایران بود.

زنگنه تصریح کرد: مرحوم حسین کاظم‌پور، وفادار به جمهوری اسلامی و عاشق ایران بود و سربلندی و پیشرفت ایران، دغدغه همیشگی‌ایشان بود.

وزیر نفت با اشاره به مکاتبه آخر خود با مرحوم کاظم‌پوراردبیلی افزود: مرحوم کاظم پور در آخرین مکاتبه‌ای که با بنده داشتند از میزان حداقل دستمزد برای کارگران گلایه مند و خواستار افزایش حقوق کارگران بودند و تاکید داشتند با این میزان از حقوق کارگران نمیتوانند زندگی خود را به راحتی سپری کنند .

زنگنه درپایان با بیان اینکه مرحوم کاظم پور با شرافت زندگی کرد و شرافتمند از دنیا رفت و همواره خدمتگزار مردم بود تاکید کرد: کاظم‌پور اردبیلی ذره‌ای در فعل و انفعالات نفتی دخالت نمی‌کرد و هیچ‌وقت از‌ موقعیت خود استفاده نکرد؛ او به معنای واقعی کلمه یک انسان بود.

عناوین برگزیده