تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۰۵۴۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعتمادزایی وظیفه اصلی روابط عمومی‌های شستا است

می متالز - به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، سومین هم اندیشی سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل این شرکت، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه و همچنین دبیر اطلاع رسانی هیات دولت دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی گردید.
اعتمادزایی وظیفه اصلی روابط عمومی‌های شستا است

به گزارش می متالز، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی شستا و آرزوی سلامت و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تقدیر از فعالیت روابط عمومی‌ها در یک سال اخیر گفت: روابط عمومی جمع علم، فن و هنر است. از این جهت علم است که  فعالان این حوزه باید دائما در حال علم آموزی باشند، از این جهت هنر است که دائما باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد. از این جهت فن است که همواره نیازمند تجریه دیگران است.

مدیرعامل شستا در تشریح وظیفه اصلی روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی گفت: انتظار از روابط عمومی در سازمان های اقتصادی نظیر شستا ایجاد اعتماد به سازمان در یک بستر کاملا شفاف است.اعتماد به عملکرد، اعتماد به گزارش‌ها، اعتماد به محصولات سازمان اقتصادی.

رضوانی فر در ادامه با اشاره به رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا و  تاکید بر ضرورت هماهنگی، همخوانی و همسویی استراتژی روابط عمومی با استراتژی های کلان این شرکت گفت: این نکته باید توسط روابط عمومی های شستا تبیین شود که شستا و شرکت‌های تابعه  آن یک شهروند خوب است. شهروند خوب بودن شرکت های شستا یعنی آنها همه مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات قانونی خود را ایفا می کند، مالیات و حق بیمه کارکنان و حقوق آنها را به موقع پرداخت می کند و به مسئولیت های محیط زیستی خود عمل می کند.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا در این نشست با اشاره به تشکیل شورای ارتباطات شستا با حضور روزنامه نگاران خوشنام، از محصول تلاش آنها نام برد که عبارت بود از: راه اندازی کانال تلگرامی شستا رسانه  و نوشتن سند راهبردی روابط‌عمومی شستا همچنین تدوین سند تبلیغات که استانداردهای تبلیغاتی نوین را به ویژه در حوزه بصری و فضای مجازی مدنظر قرار داده است.

رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا، تجلیل از روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی فناوران، سیمان خزر، کلرپارس، معدنی املاح ایران، توزیع داروپخش سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، مس باهنر، صنایع عمومی تامین به عنوان روابط عمومی برگزیده، معرفی اعضای جدید شورای ارتباطات شستا از دیگر برنامه‌های سومین نشست سفیران شفافیت شستا بود.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت