تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۱۰۵۴۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

می متالز - به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، سومین نشست سفیران شفافیت شستا با حضور رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه برگزار و از سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

به گزارش می متالز، حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینه های اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه تصریح کرد : روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسوولیت مدیریت برند و ارتقاء جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت . 

وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخش های سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، فرصت ها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکت های تابعه از جمله نقش، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مد نظر قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد : یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامه نگاران خوشنام هستند، به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رو نمایی و به همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه ابلاغ شد.

عناوین برگزیده