به گزارش می متالز، حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینه های اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه تصریح کرد : روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسوولیت مدیریت برند و ارتقاء جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت .
وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخش های سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، فرصت ها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکت های تابعه از جمله نقش، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مد نظر قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد : یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامه نگاران خوشنام هستند، به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رو نمایی و به همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه ابلاغ شد.