تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۰۵۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تقاضای ۲.۸۳۸ تنی مشتریان در سبد این پتروشیمی نشست:

عقب‌نشینی خریداران از خرید پلی‌اتیلن‌سنگین "مارون"

می متالز - در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۵۹۶ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳۱۵ تنی و حجم معاملات ۲۵۲ تنی مواجه شد
عقب‌نشینی خریداران از خرید پلی‌اتیلن‌سنگین "مارون"

به گزارش می متالز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۴۷۶ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۲.۸۳۸ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۷۷۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه با افزایش ۱۰۰ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با عدم تغییر محسوسی نسبت به هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه به ۱۰۸.۰۵۳ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۲۹۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال رسید.


همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۵۹۶ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳۱۵ تنی و حجم معاملات ۲۵۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه، کاهش ۵۱۸ تنی را نشان می‌دهد.

نرخ این محصول نیز با رشد ۱.۴ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۲.۱۱۲ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۲۳ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال رسید.

در جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

عناوین برگزیده