تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۰۵۹۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

مددجویان در کارخانه تولید شمش فولاد در استان سمنان مشغول به کار می‌شوند

می متالز - تعدادی از مددجویان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در راستای توانمند سازی، اشتغال و حرفه آموزی در کارخانه تولید شمش فولاد در استان سمنان مشغول به کار خواهند شد.
مددجویان در کارخانه تولید شمش فولاد در استان سمنان مشغول به کار می‌شوند

به گزارش می متالز، موسی زاده مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان در استان سمنان و شایسته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی از کارخانه تولید شمش فولاد واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید کردند.
در این بازدید مقرر شد تا تعدادی از مددجویان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در راستای توانمند سازی، اشتغال و حرفه آموزی به شرکت مذکور اعزام شوند.
 
رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان چندی پیش اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار زندانی شاغل و حقوق بگیر در کشور داریم، در گزارشی که خدمت آیت الله رئیسی در مجمع عمومی بنیاد ارائه دادیم، رسیس قوه قضاییه ضمن تشکر از هیات مدیره و تمامی همکاران بنیاد تعاون زندانیان در سراسر کشور، تاکید کردند که بنیاد تعاون و سازمان زندان ها کمک کنند تا اشتغال زندانیان از ۳۵ هزار نفر به ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.
 
وی افزود: این هدف بسیار خوب و دست یافتنی است؛ پیشنهاداتی را تحت عنوان برنامه پنج ساله توسعه اشتغال زندانیان آماده می‌کنیم  تا ملزومات تحقق ایده ایجاد ۱۰۰ هزار شغل را مشخص کند.

عناوین برگزیده