تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۰۵۹۸۲

از سرگیری فعالیت قطارها در اصفهان/ تمهیدات ویژه کرونایی در کوپه ها رعایت می شود

می متالز - مدیر کل راه آهن استان اصفهان گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی قطارها از ابتدای خرداد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
از سرگیری فعالیت قطارها در اصفهان/ تمهیدات ویژه کرونایی در کوپه ها رعایت می شود

به گزارش می متالز، سید رضا سادات حسینی اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی قطارها از ابتدای خرداد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر کل راه آهن استان اصفهان با بیان اینکه میزان استقبال مردم برای استفاده از قطار هنوز در این ایام مشخص نیست، تصریح کرد: از 28 اردیبهشت امکان خرید بلیط های قطار از آژانس های معتبر فراهم شده است اما روند فعالیت قطارها به استقبال مردم بستگی دارد.

وی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات و انجام تمام موارد بهداشتی که از شروع بیماری کرونا در راه آهن انجام شده است، افزود: در ادامه نیز تمام قطارها و نقاط پرتردد روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می شود و دیگر نکات بهداشتی نیز به طور کامل انجام خواهد شد، همچنین اگر مسافران از یک خانواده به ظرفیت کوپه باشند، در یک کوپه قرار می گیرند و اگر خانواده نباشند حداکثر فقط دو نفر در یک کوپه قرار می گیرند.

سادات حسینی افزود: علاوه بر آن در قطارها دو سالن خالی همراه و تعبیه می شود که اگر برای مسافرها مشکلی پیش آمد، آن ها در این سالن های خالی اسکان داده می شوند.

عناوین برگزیده