تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۱۰۶۲۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در هفته منتهی به 18 مِی؛

افزایش پریمیوم و رالی قیمت آتی مس با افزایش فعالیت بازرگانان

می متالز - در روز ۱۸ مِی، پریمیوم کاتد مس در شانگهای افزایش داشت؛ در حالی که قیمت آتی مس در حال افزایش بود، بازرگانان در تکاپوی خرید بودند.
افزایش پریمیوم و رالی قیمت آتی مس با افزایش فعالیت بازرگانان

به گزارش می متالز، در روز ۱۸ مِی با افزایش خرید مس بازرگانان و افزایش قیمت آتی مس، پریمیوم کاتد مس در شانگهای افزایش داشت.

در آغاز روز ۱۸ مِی، معاملات مس در شانگهای روان بود و مس پرعیار با پریمیوم ۱۵۰ یوان بر تن نسبت به قرارداد آتی با تحویل در ماه ژوئن عرضه شد. مس با عیار استاندارد نیز با پریمیوم ۱۴۰ یوان بر تن معامله شد. در جلسه معاملاتی دوم، پریمیوم مس افزایش داشت؛ پریمیوم مس با کیفیت بالا به بازه ۱۶۰ تا ۱۷۰ یوان بر تن رسید و پریمیوم مس با عیار استاندارد نیز با ۱۰ یوان افزایش به ۱۵۰ یوان بر تن رسید. محموله‌های ارزان‌تر برای بازرگانان جذابیت بیشتری داشت.

پریمیوم مس استخراج حلالی نیز در حدود ۱۱۰ یوان بر تن بود. به طور کلی، معاملات بهبود داشته است و فروشندگان نقدی ممکن است در جلسه معاملاتی بعدی، قیمت را افزایش دهند.

معاملات آتی مس ماه ژوئن در روز ۱۸ مِی با قیمت بالا باز شد و به بیشتر از ۴۳ هزار و ۱۰۰ یوان بر تن رسید و در پایان روز با قیمت ۴۳ هزازر و ۱۷۰ یوان بر تن به روز معاملاتی پایان داد که نسبت به روز گذشته ۰.۴ درصد افزایش داشت.

مس با عیار بالا در بازه قیمتی ۴۳ هزار و ۲۲۰ تا ۴۳ هزار و ۳۱۰ یوان بر تن معامله شد و مس با کیفیت استاندارد نیز با قیمت ۴۳ هزار و ۲۱۰ تا ۴۳ هزار و ۳۰۰ یوان بر تن داد و ستد شد.

عناوین برگزیده