تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۰۶۸۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی یک ماه صورت گرفت؛

کسب سود دو هزار میلیاردی "وغدیر" از واگذاری‌ها

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود دو هزار میلیاردی "وغدیر" از واگذاری‌ها

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبشهت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۸ هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۸۹ هزار و ۶۴۹ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۰۱ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال به ۵۸ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر نیز با افزایش ۲۲۶ هزار و ۳۳۷ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال معادل ۷۱۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وغدیر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۱۰ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۲۱۲ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده