تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۰۶۸۴۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت‌های کهکشانی برای شاسی‌بلندهای لوکس

می متالز - کاهش تعداد خودروهای صفرکیلومتر وارداتی لوکس به‌خصوص وارداتی‌های شاسی‌بلند در بازار از یک‌سو و تقاضای همیشگی برای شاسی‌بلندها از سوی‌دیگر و همچنین حضور دلالان و واسطه‌ها باعث شده است این روزها شاهد قیمت‌های کهکشانی برای شاسی‌بلندهای لوکس بازار به‌خصوص نمونه‌های صفرکیلومتر باشیم.
قیمت‌های کهکشانی برای شاسی‌بلندهای لوکس

به گزارش می متالز، کاهش تعداد خودروهای صفرکیلومتر وارداتی لوکس به‌خصوص وارداتی‌های شاسی‌بلند در بازار از یک‌سو و تقاضای همیشگی برای  شاسی‌بلندها از سوی‌دیگر و همچنین حضور دلالان و واسطه‌ها باعث شده است این روزها شاهد قیمت‌های کهکشانی برای شاسی‌بلندهای لوکس بازار به‌خصوص نمونه‌های  صفرکیلومتر باشیم. 
این در حالی  است که قیمت خودروهای لوکس وارداتی سواری به اندازه شاسی‌بلندها نوسان نداشته است. این امر به دو دلیل رخ داده است، دلیل نخست آن، کاهش تعداد شاسی‌بلندهای صفرلوکس در بازار نسبت‌به خودروهای سواری لوکس بوده و  دلیل دوم؛ قیمت‌های کاذب ارائه شده توسط دلالان است.
این روزها قیمت اعلامی برای لکسوس NX200 صفرکیلومتر در محدوده ٢.٧میلیاردتومان، ب‌ام‌و ایکس٤صفر؛ ٣.٢ میلیاردتومان‌، ولوو ایکس‌سی ٩٠صفر؛ ٤.٥‌میلیاردتومان و پورشه ماکان ٤ تا ٥میلیارد تومان است. 
اما با بررسی بازار به‌خوبی مشخص می‌شود قیمت سواری‌های لوکس  مانند ب‌ام‌و ٧٣٠ ، ٥٣٠، مرسدس E200 و E250 به این شکل جهش نداشته و با نوسان همراه نبوده که دلایل آن نیز مانند بازار خودروهای شاسی‌بلند است که در بالا به آن‌ها اشاره شد. بنابر این اگر قصد خرید خودرو لوکس دارید بهتر است سراغ گزینه‌های سواری بروید زیرا قیمت‌هایی منطقی‌تر و غیرحبابی دارند.

عناوین برگزیده