تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۱۰۶۹۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد:

فراخوان شناسائی مناقصه گران

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان آگهی فراخوان شناسایی مناقصه گران منتشر کرد.
فراخوان شناسائی مناقصه گران

به گزارش می متالز، آگهی فراخوان شناسائی مناقصه گران 

مناقصه گزار: شرکت فولاد هرمزگان جنوب
محل، زمان و نحوه دریافت اسناد استعلام شناسائی مناقصه گران: کلیه متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری مورخ۱۳/ ۰۳/ ۹۹ به صورت غیر حضوری و با مراجعه به قسمت آگهی‌های مناقصه و مزایده سایت www.hosco.ir نسبت به دریافت اسناد شناسایی مناقصه گران در هر کدام از موضوعات انتخابی فراخوان اقدام نمایند.
آخرین مهلت تحویل پاکت به مناقصه گزار: پایان وقت اداری مورخ  ۲۷/ ۰۳/ ۹۹
تذکر ۱: پس از پایان مرحله ارزیابی شناسایی، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی شناسایی (حداقل امتیاز ۷۰) را احراز نموده اند، ارسال و فرآیند انجام مناقصه وفق شرایط اعلام شده در اسناد مناقصه مورد اقدام واقع خواهد شد.
تذکر ۲: شرکت کنندگان ملزم به ارائه گواهی صلاحیت ایمنی ازسازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.
تذکر ۳: ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و هزینه‌های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۳۳۵۳۰۰۰۳ با کد ۰۷۶ داخلی ۸۶۳۶ و ۳۱۹۵ (اطلاعات بازرگانی) و داخلی ۸۰۵۶ (اطلاعات فنی) تماس حاصل نمایند.


روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد