تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۲
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با سرمایه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی:

دومین مجتمع کامل فولادی ایران آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام شد

می متالز - شرکت فولاد گیلان که دومین مجتمع تولید ورق ایران با چهار کارخانه عظیم است با سرمایه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی در فرابورس پذیرش و عرضه اولیه خواهد شد.
دومین مجتمع کامل فولادی ایران آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام شد

به گزارش می متالز، آخرین تحولات مربوط به ورود شرکت های جدید و بزرگ به بازار سرمایه نشان می دهد مالک اصلی فولاد گیلان با پذیرش این شرکت در فرابورس موافقت کرده و قرار است با طی فرایند پذیرش، آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری باشد.

براساس این گزارش، فولاد گیلان که سال 82 در شهر صنعتی رشت تاسیس شده و دارای سرمایه اسمی 1.6 هزار میلیارد تومانی است، دومین مجتمع  تولید ورق ایران با چهار کارخانه عظیم در یک مجتمع و شامل تولید نورد ورق گرم، ورق سرد فول هارد، ورق روغنی (خودرو) و ورق گالوانیزه است .

همچنین فولاد گیلان بعد از فولاد مبارکه، دومین مجتمع کامل فولادی ایران در صنعت ورق بوده که با برخورداری از 1500 نفر بصورت مستقیم در سه نوبت فعالیت دارد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید در صورت تامین مواد اولیه اسلب مورد نیاز این شرکت، تمام نیاز تامین ورق صنایع داخلی را با همکاری فولادمبارکه برای صنایع مختلف تامین خواهد کرد.

ظرفیت تولید کنونی این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، 2.5 میلیون تن در سال برای محصولات نورد گرم و 800 هزار تن در سال برای محصولات نورد سرد و 200 هزار تن گالوانیزه بوده و محصولات آن از میان بسیاری زمینه های کاربردی، حوزه های با الزامات کیفی بالا شامل خودروسازی، صنایع ساختمانی و لوله سازی را هدف قرار داده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده