تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۰۷۳۳۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کاهش میزان فروش"آلروسا" به دنبال شیوع ویروس تاجدار

می متالز - تولیدکننده الماس روسی آلروسا انتظار دارد فروش این شرکت برای ماه مه به 10 میلیون دلار برسد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کند.
کاهش میزان فروش"آلروسا" به دنبال شیوع ویروس تاجدار

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت تولیدکننده الماس آلروسا اعلام کرد که انتظار دارد میزان فروش این شرکت تا پایان ماه می به 10میلیون دلار برسد و این در حالیست که در مقایسه با سال گذشته یعنی مه 2019، میزان فروش آلروسا 16 میلیون دلار بوده است.

شیوع ویروس کرونا تا به امروز، به میزان زیادی باعث شده تا دارایی این شرکت بزرگ الماس و  کارمندان تولید آلروسا در روسیه کاهش یابد، به گونه ای که فروش آوریل الماس توسط بزرگترین تولیدکننده الماس خشن در جهان 95درصد به دلیل کاهش تقاضا کاهش یافته است.

Sergei Ivanov، مدیرعامل این شرکت الماس دولتی، گفت: ما برای این کار آماده ایم و این قانون را رد نمی‌کنیم که فروش در تابستان امسال در مقایسه با یک سال پیش بسیار پایین خواهد بود. آلروسا در ماه مه 2019 الماس را به قیمت 266 میلیون دلار فروخت.

او گفت مایل است نسبت به حجم و قیمت‌گذاری منعطف باشد چرا که این امر تضمین می‌کند که بازار به سرعت بهبود پیدا کند.

Ivanov گفت که تقاضای جهانی برای الماس ممکن است در ماه اوت تا سپتامبر بهبود یابد و تدابیر قرنطینه کاهش پیدا کنند. همچنین وی گفت که برگه موجودی شرکت با بیش از ۱ میلیارد دلار پول نقد و معادل‌های آن استوار است.

همچنین آلروسا در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ وام یا بدهی خود به مبلغ ۵۱۳ میلیون دلار را بپردازد.

چرا که مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بر این موضوع آگاه است که شرایط مالی به آنها امکان می دهد امسال - تا زمان عادی شدن تقاضا - بدون مشکلات جدی به راه خود ادامه دهند.

Ivanov همچنین گفت که تولید آلروسا در سال 2031 نیز احتمالاً پایین تر از برنامه تولید 2020 در 28-31 میلیون قیراط خواهد بود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد