تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۲
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۰۸۰۳۵
سرویس خبر : انرژی

ساختار جدید مدیریت خطوط لوله(PIMS) در نفت‌خیز جنوب تشکیل شد

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: ساختار جدید مدیریت یکپارچه خطوط لوله(PIMS) در این شرکت تشکیل شد.
ساختار جدید مدیریت خطوط لوله(PIMS) در نفت‌خیز جنوب تشکیل شد

به گزارش می متالز، احمد محمدی اظهار داشت: این ساختار با موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با عنوان “معاونت برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت بر نظام انسجام خطوط لوله” زیر مجموعه مدیریت تولید مناطق نفت خیز جنوب رسماً آغاز به کار کرد.

وی، هدف از تشکیل این ساختار را استقرار و عملیاتی نمودن مدیریت انسجام خطوط لوله در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه عنوان نمود.

محمدی افزود: بدین ترتیب از این پس همه اقدامات مرتبط با خطوط لوله و برنامه‌ریزی و نظارت بر طراحی، اجرا و راه اندازی خطوط لوله جدید، و راهبری، بازرسی، نگهداشت، تعمیر و ایمن سازی خطوط لوله موجود در پهنه عملیاتی مناطق نفت خیز جنوب به صورت متمرکز و منسجم توسط این معاونت انجام خواهد شد.

وی، تهیه و تکمیل، به‌روزرسانی و همسو سازی انواع دستورالعمل ها و پروتکل های عمومی و اختصاصی با مطالعات ارزیابی و مدیریت ریسک خطوط لوله، تدوین دستورالعمل‌های توپکرانی تمیز سازی و هوشمند خطوط لوله، بهینه سازی دوره های موجود و جاری سازی آن برای انواع خطوط لوله، تدوین دستورالعمل های ایمن سازی، تعمیرات برنامه شده، پیشگیرانه و واکنشی خطوط لوله و تدوین دستورالعمل های راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و خارج نمودن موقت و یا دائم خطوط لوله را از جمله شرح وظایف این معاونت برشمرد.

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین