تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۴
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۰۸۵۳۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معوقات کارگران معادن مس سیرجان پرداخت می‌شود

می متالز - مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با فروش کنستانتره تولیدی شرکت معادن مس چهارگنبد سیرجان دستمزدهای معوق کارگران این معادن پرداخت می‌شود.
معوقات کارگران معادن مس سیرجان پرداخت می‌شود

به گزارش می متالز، مریم آبشاهی روز دوشنبه افزود: این کارگران هم اکنون درحال فعالیت هستند و مشکل آنچنانی ندارند و پرداخت نشدن حقوق ۲ ماه کارگران به علت تعویق افتادن فروش چندماه شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه کارگران شرکت معادن مس چهارگنبد سیرجان امسال ۲ ماه حقوق دریافت نکردند و در دریافت نکردن سایر مزایای غیرنقدی نیز گلایه دارند ، اظهار داشت: حق و حقوق کارگران خط قرمز ما است و پیگیر رفع مسائل و مشکلات آنان هستیم.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در این خصوص مقرر شد نشستی در فرمانداری سیرجان با حضور دستگاه های ذیربط و مدیرعامل شرکت شرکت معادن مس چهارگنبد برگزار کنیم و مسائل و مشکلات کارگران این شرکت را بررسی نمائیم .

ده ها نفر از کارگران شرکت معادن مس چهار گنبد سیرجان امروز (دوشنبه) در اعتراض به شرایط موجود خود برای پرداخت نشدن ۲ ماه از حقوقشان در استانداری کرمان حضور یافتند و خواستار پرداخت معوقه خود شدند.

عناوین برگزیده